Beste ouders en leden

Neem zeker een kijkje in de activo van december om alle leuke vergaderingen te ontdekken die jullie te wachten staan!

De kapoenen, welpen, kabouters en jongverkenners gaan dit weekend op scoutsweekend(1-3 december voor de welpen, kabouters en jongverkenners, 2-3 december voor de kapoenen). Alle juiste informatie over de locatie en de uren van aankomst en vertrek staat in de activo van december, maar dit kunnen jullie ook terug vinden op de site onder dit bericht! Lees ook nog eens het weekendbericht in de activo van november om te weten wat jullie allemaal moeten meenemen zodat jullie niets vergeten! Kom allemaal in uniform de dag van vertrek, maar vergeet natuurlijk jullie verkleedkleren niet mee te nemen! Veel plezier!!

Groetjes