Dag iedereen,

Welkom op onze vernieuwde website!

We hebben onze website in een nieuw kleedje gestoken! Naast de vertrouwde rubrieken kan je hier terecht voor heel wat info, nuttige links, veelgestelde vragen, …

In de komende weken en maanden zullen er nog uitbreidingen en updates plaatsvinden. (Foto’s, Aanmelden nieuwe leden, Info verhuur lokalen, …) Neem dus zeker regelmatig een kijkje.

Ook voor alle medewerkers en oud-leiding zal de vernieuwde site heel wat extra mogelijkheden kunnen bieden. Blijf je graag op de hoogte van alle nieuwigheden, evenementen, weekends en kampen, oud-leidingsactiviteiten? Registreer je snel onderaan de site!

Waarom registreren?
In de eerste plaats zal je een account nodig hebben om vragen te kunnen stellen of beantwoorden op het prikbord. Daarnaast gaan we je zo beter kunnen informeren over onze activiteiten. Uiteraard worden je gegevens niet verspreid en enkel gebruikt om je nuttige informatie i.v.m onze scoutswerking te bezorgen. Voor medewerkers (leiding, secretariaat, comité en binnenkort ook oud-leiding) zal jouw login je toegang geven tot een aantal extra pagina’s)

Heb je nog een vraag of opmerking? Stuur gerust een mailtje naar website@scoutswvb.be .

Stevige Linker!

Bart