Beste scoutsvrienden!

Weldra gaat het scoutsjaar opnieuw van start! Op 16 september beginnen we met onze jaarlijkse PLANTJESVERKOOP voor Kom Op Tegen Kanker. Om 9u verzamelen we en om 12u zit het er weer op. De kapoenen, welpen en kabouters verzamelen aan de kerk van Winksele, de jonggidsen en jongverkenners spreken af aan hun lokaal in Winksele. De givers verzamelen aan hun lokaal in Veltem en de Jin spreekt af op de Bovenberg.

Schrijf ook alvast 24 september in jullie agenda. Dan vindt onze STARTDAG plaats aan onze lokalen in Beisem aan de Lodewijk van Veltemstraat. De leden komen hier te weten wie hun nieuwe leiding is en ouders kunnen hun kinderen hier officieel inschrijven. Onze jinners zorgen voor een jincafé om jullie dorst te lessen! Info over exacte uren volgt snel!

Tot dan!
Een stevige linker,