Dag allemaal,

Kennen jullie Trooper al?

Trooper is een initiatief dat verenigingen helpt om extra financiële middelen in te zamelen.

Iedereen koopt in deze digitale tijden waarschijnlijk wel eens iets online. Als je deze aankopen doet via Trooper, krijgt onze scouts bij elke aankoop een percentje. Hier komen voor jou geen extra kosten bij kijken.

Het spaarpotje dat we via Trooper bij elkaar sparen, wordt gebruikt voor ons inclusie project. Dit houdt in dat we scouting laagdrempelig willen houden en bijvoorbeeld voor een deel tussenkomen bij de betaling van weekends/kampen/inschrijvingsgeld. Zeker in deze moeilijke coronatijden, willen we kwetsbare gezinnen een hart onder de riem steken.

Trooper werkt samen met tal van websites zoals Bol.com, Coolblue, Booking.com, Dreamland, … Meer info hierover vind je in onderstaande link:

Ben je binnenkort dus van plan om een online aankoop te doen? Vergeet dan zeker niet te kijken of de website op Trooper staat. Heel erg bedankt alvast!

Warme groetjes,

Els, Andreas, Merten en Klara,