Beste ouders en leden,

Zondag 30 april gaat onze jaarlijkse ’topdag’ door in Beisem. We doen dan een grote vergadering voor alle takken van 14u tot 17u.
Dit jaar doen we eveneens mee aan de campagne ‘Zo Dichtblij’, een initiatief van Bond Beter Leefmilieu (en de vervanger van ‘Met Belgerinkel naar de Winkel’).
We willen jullie daarom graag oproepen om die dag zeker met de fiets naar de scouts te komen.
Iedereen die dit effectief doet, mag zich aan een beloning verwachten die hij of zij nadien nog veel zal kunnen gebruiken bij het fietsen.
Hoewel vele hun tweewieler al gebruiken om naar de scouts te komen, sporen we jullie graag aan om dit te blijven doen in de toekomst.
De jin zal tijdens en na de veradering een oxfamcafé uitbaten (voor diegenen die dorst hebben gekregen van het fietsen).
Hopelijk tot dan,
De groepsleiding