Dag allemaal,

HOERA! De kampen mogen doorgaan deze zomer! De ministers van jeugd hebben dit zonet beslist. Dit moet echter nog bevestigd worden door de veiligheidsraad.  Uiteraard zullen we ons aan verschillende maatregelen en richtlijnen moeten houden en onze kampen hierop afstemmen. Het zal anders zijn dan anders met bubbels van maximum 50 (leden en leiding). We zijn een grote scoutsgroep en bepaalde takken zijn groter dan het vooropgestelde aantal.

Wij gaan nu dan ook aan de slag met het zomerplan voor jeugdkampen dat ons werd aangereikt en brainstormen over de mogelijkheden voor onze verschillende kampen. Zodra de veiligheidsraad zich hierover heeft uitgesproken en wij zelf onze plannen hebben uitgewerkt, laten we het jullie zeker weten. We gaan er alles aan doen om er een zomer vol geweldige scoutskampen van te maken!

Veel groetjes,

Merten, Tuur en Klara