Beste Bezoeker
Na een jaar een jaar zonder VLAAMSE KERMIS, kunnen we alvast met veel plezier aankondigen dat dit jaar de VLAAMSE KERMIS wel zal doorgaan en dat op 20, 21 en 22 augustus aan de Warotzaal te Winksele. U mag dus alvast uitkijken naar onze lekkere mosselen, een speciaal bier of een goede hamburger.
De Vlaamse kermis zal uiteraard georganiseerd worden met bijzondere aandacht voor de geldende Corona-maatregelen. Hierdoor hebben we gekozen om ons te focussen op het Restaurant en het Volkskaffee met snackkot, dit kan Corona-proof georganiseerd worden. Helaas betekent dit dat onze andere standaard activiteiten zoals het Lunapark, het TouwTrek Toernooi (TTT), de Tombola, de Show, de Fuif, … dit jaar niet zullen doorgaan.
Maar niet getreurd er is wel degelijk aan alternatieve, corona-veilige animatie gedacht. Benieuwd? Volg dan zeker onze verdere berichten.
De openingsuren:
20/8 18u – 01u Volkskaffee
21/8 16u – 01u Volkskaffee
17u – 21u Restaurant
22/8: 11u – 00u Volkskaffee
11u30 – 14u Restaurant
17u – 19u Restaurant
Graag vestigen we uw aandacht op volgende activiteiten tijdens de Vlaamse Kermis:
– Vrijdag 20/8 – 21u: Party@YourTable (Coronaproof zal DJ_VlaamseKermis een setje spelen)
– Zaterdag 21/8 – 21u: Live muziek optreden van Dre Loin
– Zondag 22/8 – 14u-17u: Scoutsactiviteiten voor de leden van de kapoenen, deuggenieten, kabouters, welpen, jonggidsen en jongverkenners)
Hou rekening met de corona-maatregelen: