Scouts Winksele-Veltem-Beisem bestaat bestaat uit onderstaande 9 takken:

Wilt u uw kind inschrijven voor scoutsjaar 2024-2025?

Sinds het scoutsjaar 2019-2020 werken we met twee jongste takken zodat we meer leden kunnen laten starten: de Kapoenen en de Deugnieten. Dit zijn beide jongens en meisjes van het 1e en 2e leerjaar. In het aanmeldingsformulier kan je twee namen geven van vriendjes waar je graag bij wilt zitten. Hier proberen we rekening mee te houden bij de verdeling van deze 2 takken.

Inschrijvingssysteem Kapoenen/Deugnieten: geboren in 2017 of 2018

(1) Kapoenen/deugnieten die vorig jaar al lid waren, zij die 1e jaar waren en nu doorstromen naar 2e jaar kapoen/deugniet, kunnen zich via het inschrijvingsformulier vanaf 1 augustus weer inschrijven. BELANGRIJK: dit moet voor 30 augustus gebeuren of je verliest je voorrangsplek.

(2) Kapoenen/deugnieten die de broer of zus zijn van huidige leden van onze scouts hebben voorrang om zich als nieuw lid in te schrijven. Zij kunnen zich vanaf zondag 5 mei 2024 om 10:00 aanmelden via het registratieformulier op de website. We laten jullie rond 1 augustus weten of er nog plaats is en dan kunnen ook jullie je inschrijven. Als er geen plaats is, kom je op de wachtlijst terecht en houden we je op de hoogte als er een plekje vrij komt. BELANGRIJK: aanmelden als nieuwe kapoen/deugniet moet voor 1 augustus gebeuren of je verliest je voorrangsplek.

(3) Kapoenen/Deugnieten zonder broer of zus in de scouts kunnen zich vanaf zondag 5 mei 2023 om 10:00 aanmelden via het registratieformulier op de website. We laten jullie rond 1 augustus weten of er nog plaats is en dan kunnen ook jullie je inschrijven. Als er geen plaats is, kom je op de wachtlijst terecht en houden we je op de hoogte als er een plekje vrij komt.

We hopen op uw begrip voor bovenstaand inschrijvingssysteem. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, kan u steeds contact opnemen met de groepsleiding (info@scoutswvb.be).

Inschrijvingssysteem Kabouters – Welpen – Jonggidsen – Jongverkenners – Givers – Jongjinners – Jin

Indien u uw kind voor het eerst wenst in te schrijven voor één van deze takken,  neemt u steeds contact opnemen met de groepsleiding via info@scoutswvb.be. U krijgt vervolgens de noodzakelijke informatie omtrent de tak waarvoor u zich wenst in te schrijven.

Ga naar het registratieformulier voor nieuwe kapoenen (Aanmelding beschikbaar vanaf 5 mei 2024 om  10:00.)

Ga naar het inschrijvingsformulier (Beschikbaar vanaf 1 augustus)