Beste ouders en leden

De kampen zijn ondertussen al even achter de rug en we zijn blij dat ze goed, veilig en fijn verlopen zijn. Nu kijken we weer uit naar het nieuwe scoutsjaar met als jaarthema: ‘t Zal wel zijn!

Zondag 30 augustus zetten we de online inschrijvingstool open. Vanaf dan kan je je kind via scoutswvb.be bij “Inschrijvingen 2020-2021” opnieuw inschrijven.

We wachten nog op meer duidelijke richtlijnen met betrekking tot het jeugdwerk. Zodra we meer info hebben over de manier waarop scouting terug van start kan gaan, brengen we jullie op de hoogte. Wij, de (groeps)leiding hebben alvast veel zin om er een super fijn jaar van te maken!

Tuur zal  het komende scoutsjaar geen groepsleider meer zijn. Els Heyrman en Andreas Devogel zullen met veel enthousiasme ons team versterken.

Een stevige linker!

Vriendelijke groeten