Beste ouders, leden en sympathisanten,

Na twee jaar nodigen wij jullie graag opnieuw uit op onze kerstboomverbranding op zaterdag 7 januari aan onze scoutslokalen in Beisem. Naar jaarlijkse gewoonte starten we om 18u30 met een fakkeltocht voor jong en oud. Wij voorzien wat fakkels, maar als je zelf een fakkel hebt, mag je deze zeker meenemen.

De fakkeltocht zal ongeveer 1 uurtje duren waarna we ons allen kunnen opwarmen aan de heerlijke vuurtjes en genieten van een jenevertje, een hotdog, een verse tas soep, een warme chocomelk of glühwein en nog zoveel meer! Voor de sportievelingen onder jullie staan de nagelblokken klaar.
Betalen kan met cash en Payconiq.

Helaas hebben we dit jaar geen vergunning van de gemeente om een groot vuur te maken. We zullen jammer genoeg dus geen kerstbomen kunnen verbranden, en deze kunnen dus ook niet naar de lokalen gebracht worden.
Maar laat het ons niet tegenhouden om er opnieuw een heel gezellig avond van te maken!

Hopelijk tot dan!