Beste leden en ouders,

Het nieuwe scoutsjaar gaat bijna van start! In afwachting van de eerste activo, hieronder alvast enkele belangrijke data:

• Zaterdag 17 september is het Plantjesverkoop voor Kom op Tegen Kanker. Deze gaat door van 9u-12u op verschillende locaties: kadeugen en kawellen verzamelen aan de kerk van Winksele, jonggivers aan het station van Veltem (kant Proxy Delhaize), givers en jongjinners aan het giverlokaal en de jin aan het oude Belfiuskantoor (op het rondpunt Kroonstraat-Graafschaplaan).
  • Op zondag 25 september is het startdag, om 14u aan de Beisemburcht. Hier komen alle leden te weten wie hun leiding is en vanaf 16u is er een infomoment voorzien per tak (van jong naar oud). Iedereen is ook zeker welkom om iets te drinken in het jincafé ten voordelen van hun buitenlands kamp. Tot slot worden ook gele T-shirts & sjaaltjes verkocht en kunnen documenten van de mutualiteit afgestempeld worden.
  • Zondag 2 oktober beginnen dan de echte zondagvergaderingen.
  • Zondag 9 oktober zal er geen vergadering plaatsvinden, aangezien de leiding dan het scoutsjaar aan het voorbereiden is.

Wij kijken alvast uit naar een fantastisch scoutsjaar!!

De (groeps)leidingsploeg