Beste ouders en leden

Op 24 september gaat ons scoutsseizoen officieel van start met de inschrijvingsdag. Deze zal doorgaan aan onze lokalen in de Lodewijk van Veltemstraat in Beisem.

Jullie zijn welkom om 14u. We beginnen met een groot spel waar de leden hun nieuwe leiding leren kennen.
Vanaf ongeveer 15u30 beginnen we met de inschrijvingen. De groepsleiding stelt zich even voor en legt het verloop van de inschrijvingen uit. Daarna gaan we verder met de officiële inschrijvingen in deze volgorde:
15u45: de kapoenen
16u: kabouters
16u15: welpen
16u30: jonggidsen
16u45: jongverkenners
17u: givers

We kunnen niet garanderen dat deze uren perfect gaan kloppen, dus kom voor de zekerheid een kwartiertje op voorhand.
Doorlopend kunnen jullie iets drinken in het jincafé om de Jin te sponsoren voor hun buitenlands kamp in de zomer!

Tot dan!