Wellicht heb je het ook al gehoord, misschien ben je het zelfs al met je eigen ogen gaan bewonderen: de nieuwe scoutslokalen in Beisem staan er!

Op zaterdag 22 september 2018 zullen we dan ook klinken op iedereen die een steentje, groot of klein, heeft bijgedragen aan de bouw van onze lokalen. We heffen het glas op scouts WVB, een scoutsgroep waar vriendschappen voor het leven gesmeed worden en waar (toekomstige) leden de tijd van hun leven zullen beleven.

Om 14u gaan we van start met de eerste echte vergadering van het jaar (meer info hierover volgt nog). Vanaf 14u zijn ook de deuren van het nieuwe lokaal geopend en krijg je als ouder of sympathisant de kans om de nieuwe lokalen te ontdekken. We voorzien verschillende rondleidingen met een woordje uitleg. De officiële opening start om 16u30, gevolgd door een receptie. Om 17u zit de scoutsvergadering erop en kunnen de leden ons vervoegen.

Je hoeft nog niet naar huis, want scouts WVB voorziet jullie van een heerlijk bordje wok vanaf 18u. Wie liever een frietje of snack eet kan terecht bij de JIN. We werken hiervoor met een onderstaande inschrijvingslink :

https://goo.gl/forms/6VnEJnykvMi6Ew7V2  (inschrijvingslink avondeten)

Blijf daarna gerust nog iets drinken in het volkscafé, want rond 21u volgt nog een schitterend VUURWERK en een swingend optreden van Sparkle Sax.

Tot dan !

Flyer Openingsfeest 22 Sep